Από αύριο και κάθε απόγευμα, μέχρι τις 11 Απριλίου, θα γίνονται
πασχαλινές εκδηλώσεις σε κάθε ένα από τα ΚΑΠΗ του δήμου. Οι εκδηλώσεις
που γίνονται υπό την αιγίδα του δημάρχου Β. Μιχαλολιάκου και την
πρωτοβουλία της αρμόδιας εντεταλμένης συμβούλου Μελίνας Φύκια θα
περιλαμβάνουν ψυχαγωγία με τη μουσική της Φιλαρμονικής του δήμου,
ανάλυση των εθίμων του Πάσχα από τον λαογράφο κ. Σκουλούδη και μοίρασμα
λαμπάδων και τσουρεκιών σε όλα τα μέλη των ΚΑΠΗ.
Δημοτική Σύμβουλος Πειραιά Γεννήθηκα, κατοικώ και εργάζομαι στον Πειραιά. Γι’ αυτό και έχω την περηφάνια, την ευαισθησία, τη δύναμη που μας δίνει αυτή η πόλη. Αυτή η πόλη που λατρεύουμε και τη θέλουμε πρώτη σε όλα.
Τρίτη 15 Απριλίου 2014
Σάββατο 5 Απριλίου 2014
Γιορτή στο Β2 ΚΑΠΗ Πειραιά
Posted by Φωνή Πειραιωτών | 5 Απριλίου,2014
ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
Στο Β2 ΚΑΠΗ Πειραιά, που βρίσκεται στον Προφήτη Ηλία στην Καστέλλα, την 1η Απριλίου πραγματοποιήθηκε γιορτή και τα Μέλη και οι Φίλοι του, το γιόρτασαν για τα καλά με χορό και καλή παρέα.
Η Εντεταλμένη Σύμβουλος κ. Μελίνα Φύκια, που ξαναβρέθηκε με τους παλιούς καλούς της Φίλους, μίλησε από καρδιάς και υποσχέθηκε να είναι πάντα στο πλευρό όλων των μελών των ΚΑΠΗ σε ότι τη χρειαστούν. Εντός μάλιστα των Ημερών ξεκινά και παράδοση μαθημάτων Αγγλικής Γλώσσας ΔΩΡΕΑΝ.
Το γλέντι ξεκίνησε από νωρίς το απόγευμα με κέφι για χορό και τραγούδι.
Μεταξύ των παρισταμένων και, ο Αντιδήμαρχος κ. Χαράλαμπος Τουμπέκης, ο Ρεπόρτερ κ.Παύλος Ροδιτάκης, ο Διανοούμενος και Ποιητής κ. Χρήστος Παυλάκης.
Ευχόμαστε υγεία για όλα τα μέλη των ΚΑΠΗ και πάντα αισιοδοξία για τη ζωή που είναι μπροστά τους και πρέπει να τη ζουν πραγματικά.
Ελένη Κανατσέλη
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)