Από αύριο και κάθε απόγευμα, μέχρι τις 11 Απριλίου, θα γίνονται
πασχαλινές εκδηλώσεις σε κάθε ένα από τα ΚΑΠΗ του δήμου. Οι εκδηλώσεις
που γίνονται υπό την αιγίδα του δημάρχου Β. Μιχαλολιάκου και την
πρωτοβουλία της αρμόδιας εντεταλμένης συμβούλου Μελίνας Φύκια θα
περιλαμβάνουν ψυχαγωγία με τη μουσική της Φιλαρμονικής του δήμου,
ανάλυση των εθίμων του Πάσχα από τον λαογράφο κ. Σκουλούδη και μοίρασμα
λαμπάδων και τσουρεκιών σε όλα τα μέλη των ΚΑΠΗ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου