Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Με αγώνες κατά της φτώχειας

Οι Αντιδήμαρχοι Μελίνα Φύκια, Χαράλαμπος Τουμπέκης, με τον Επιχειρηματία και Ευεργέτη του Πειραιά κ. Έξαρχο.
Και οι τρεις κάνουν το καλύτερο στον αγώνα κατά της φτώχειας και είναι άξιοι θαυμασμού και επαίνου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου