Δημοτική Σύμβουλος Πειραιά
Γεννήθηκα, κατοικώ και εργάζομαι στον Πειραιά. Γι’ αυτό και έχω την περηφάνια, την ευαισθησία, τη δύναμη που μας δίνει αυτή η πόλη. Αυτή η πόλη που λατρεύουμε και τη θέλουμε πρώτη σε όλα.
Παρασκευή 9 Μαΐου 2014
Με αγώνες κατά της φτώχειας
Οι Αντιδήμαρχοι Μελίνα Φύκια, Χαράλαμπος Τουμπέκης, με τον Επιχειρηματία και Ευεργέτη του Πειραιά κ. Έξαρχο. Και οι τρεις κάνουν το καλύτερο στον αγώνα κατά της φτώχειας και είναι άξιοι θαυμασμού και επαίνου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου