Γεννήθηκα, κατοικώ και εργάζομαι στον Πειραιά. Γι’ αυτό και έχω την περηφάνια, την ευαισθησία, τη δύναμη που μας δίνει αυτή η πόλη. Αυτή η πόλη που λατρεύουμε και τη θέλουμε πρώτη σε όλα.
Δυστυχώς ο Πειραιάς τα τελευταία χρόνια έχει γίνει άγνωστος: βρώμικος, θλιβερός, χωρίς κοινωνική ευαισθησία και προσωπικότητα. Δεν είναι ο Πειραιάς που θέλουμε. Δεν είναι ο Πειραιάς που αξίζει να ζούμε.
Γι’ αυτό πρέπει να τον αλλάξουμε. Να γίνει ο Πειραιάς που μας εκφράζει.
Σε αυτή τη προσπάθεια πρέπει να πάρουμε όλοι μέρος. Δεν περισσεύει κανένας και δεν έχουμε την πολυτέλεια να περιμένουμε.
Είμαι διαμερισματική σύμβουλος στο Α’ διαμέρισμα από το 2006. Έκανα ό,τι μπορούσα για να φανώ αντάξια της εμπιστοσύνης εκείνων που με τίμησαν με την ψήφο τους. Και πιστεύω ότι το πέτυχα.
Επειδή έχω τη διάθεση, τη θέληση και το μεράκι να κάνω κάτι παραπάνω για την πόλη μας, είμαι και πάλι υποψήφια ως Δημοτική Σύμβουλος αυτή τη φορά, με τον Συνδυασμό του Βασίλη Μιχαλολιάκου.
Δεν είμαι άτομο των λόγων ή των υποσχέσεων. Είμαι των έργων. Το απέδειξα άλλωστε αυτά τα τέσσερα χρόνια που ήμουν στο Α’ Διαμέρισμα και μάλιστα με τον συνδυασμό της μειοψηφίας.
Για αυτό πιστεύω πως εφόσον εκλεγώ θα μπορέσω να συμβάλλω αποφασιστικά στην προσπάθεια για να γυρίσει σελίδα ο Πειραιάς. Να ξαναγίνει καθαρός, ανθρώπινος, ισχυρός με ευαισθησίες για τα παιδιά, τα άτομα της Τρίτης Ηλικίας και τους αδύναμους. Να γίνει η πόλη – πρότυπο που ονειρευόμαστε και ποθούμε.
Ο Πειραιάς μας ενώνει. Αλλά και μας δυναμώνει. Ειδικά όταν πρόκειται να αγωνιστούμε για την ανάπτυξη και την ευημερία του.
Αμαλία Μελίνα Φύκια
κινητό : 6945584593
e-mail : melinafykia@gmail.com
e-mail : mfykia@yahoo.gr
https://el-gr.facebook.com/fk.melina

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου