Δημοτική Σύμβουλος Πειραιά Γεννήθηκα, κατοικώ και εργάζομαι στον Πειραιά. Γι’ αυτό και έχω την περηφάνια, την ευαισθησία, τη δύναμη που μας δίνει αυτή η πόλη. Αυτή η πόλη που λατρεύουμε και τη θέλουμε πρώτη σε όλα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου