Με πρωτοβουλία του Δημάρχου Πειραιά κ. Βασίλη Μιχαλολιάκου και της
εντεταλμένης Δημοτικής Συμβούλου κυρίας Μελίνας Φύκια, θα
πραγματοποιηθούν συμβουλευτικές ιατρικές επισκέψεις σε πέντε Κέντρα
Αγάπης και Αλληλεγγύης του Δήμου, από αύριο Τετάρτη 7 Μαΐου έως και την
Πέμπτη 22 Μαΐου.
Ομιλητής θα είναι ο γιατρός – γαστρεντερολόγος κ. Χρήστος Βλάμης.
Το πρόγραμμα των ιατρικών επισκέψεων έχει ως εξής:
Ομιλητής θα είναι ο γιατρός – γαστρεντερολόγος κ. Χρήστος Βλάμης.
Το πρόγραμμα των ιατρικών επισκέψεων έχει ως εξής:
- Τετάρτη 07/05/2014 11:00
- Τρίτη 13/05/2014 10:00
- Τετάρτη 14/05/2014 11:00
- Τετάρτη 21/05/2014 10:30
- Πέμπτη 22/05/2014 10:00
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου