Στο Β2 ΚΑΠΗ Πειραιά, που βρίσκεται στον Προφήτη Ηλία στην Καστέλλα, την 1η Απριλίου πραγματοποιήθηκε γιορτή και τα Μέλη και οι Φίλοι του, το γιόρτασαν για τα καλά με χορό και καλή παρέα.
Η Εντεταλμένη Σύμβουλος κ. Μελίνα Φύκια, που ξαναβρέθηκε με τους παλιούς καλούς της Φίλους, μίλησε από καρδιάς και υποσχέθηκε να είναι πάντα στο πλευρό όλων των μελών των ΚΑΠΗ σε ότι τη χρειαστούν. Εντός μάλιστα των Ημερών ξεκινά και παράδοση μαθημάτων Αγγλικής Γλώσσας ΔΩΡΕΑΝ.
Το γλέντι ξεκίνησε από νωρίς το απόγευμα με κέφι για χορό και τραγούδι.
Μεταξύ των παρισταμένων και, ο Αντιδήμαρχος κ. Χαράλαμπος Τουμπέκης, ο Ρεπόρτερ κ.Παύλος Ροδιτάκης, ο Διανοούμενος και Ποιητής κ. Χρήστος Παυλάκης.
Ευχόμαστε υγεία για όλα τα μέλη των ΚΑΠΗ και πάντα αισιοδοξία για τη ζωή που είναι μπροστά τους και πρέπει να τη ζουν πραγματικά.
Ελένη Κανατσέλη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου